onsdag 15 december 2010

Hej hopp!!

Här hemma i huset är det lugnt och skönt, Lowe sover en sväng och jag är dålig, feber och förkyld så jag gör inte många knop!
Fick lov att ställa in dagens fotning, vilket germig grym ångest... men det är iaf den första jag strular med....hoppas tösarna från Avesta förlåter mig:)
Det är inte roligt att vara sjuk, haha man tycker sååå synd om sig själv och dom andra här hemma gillar det inte heller för det blir tråkiga dagar!
Men i måndags var vi på Lucia på Melwins dagis... han var pepparkaksgubbe men höll på att bli gumma då Mikael höll på att köpa fel...tur att vi tjejer finns och rättar dom ibland:D
Melwin och hans bästa polare satt ihop under hela föreställningen, så gulliga! Och det var teateruppvisning på hög niva både av barn och andra!

Lillebror var oxå på plats...

Sen åkte vi hem, åt lite mat och byggde en kojja i Tvrummet, alla Ni som säger att jag har städat jämt, här ser Ni bättre... det är stökigt ibland men jag är snabb på att plocka undan när barnen lagt sig;)
Bröderna kryper in i Kojan... två fina rumpor....

Som tur är det bara Melwin som hoppar ännu, Lowe håller sig på markhöjd han!!
Nu ska jag slänga mig på soffan innan resterande familjen kommer hem för då blir det allt annat än lugnt hus så det är bäst att passa på!
Jag har även uppdaterat Fotobloggen, blogg.brofoto.se
Kram till Er alla underbara läsare!!!

5 kommentarer:

Familjen A. sa...

Usch vad tråkigt att du oxå är sjuk, krya på dig ordentligt!

Fina killar och va kul med koja!!

Kramar Anna

årstidens bästa sa...

GUMMA!

Hahhaaaa.......

Klart det blir fotande en annan dag,när du blir frisk.
De väntar......

Krya på dej.

Kram
Linda

Kattis sa...

Krya på dig.

Kram

Mirre sa...

Men sicken söt pepparkaka =D

Samt lillebror såklart också =D

Krya på dig, inte ska du må dåligt, man kan ju ej rå för att man är sjuk
kramar

årstidens bästa sa...

.....hahhaaaaa!

Länkar?
Att du lägger en bild från min tävling och tipsar om den från din blogg!

Ha en fin helg i spösnöandet.
:DD

Kram
Linda