onsdag 20 oktober 2010

Här i Bro händer inte mycket just nu, varit på en tripp till Avesta för att bli omhändertagen då Mikael fick lova att jobba.... Klara mig inte själv längre;)
Tror att jag näst intill hann se alla dom bästa men missade tyvärr några som inte kunde träffa mig av orsaker... och det hade varit mysigt att fått sniffa lite på bäbis då en av mina vänner fått barn, Jennica... den sista tösen som var här och tog gravidbilder! Men det blir fler gånger hoppas bara att han fortfarande är bäbis då:D Tiden går ju rasande fort.....
Varit ute och lekt med kameran en sväng iaf....

Godnatt på Er kära läsare!

11 kommentarer:

årstidens bästa sa...

Åhhh så mycket vackra bilder jag missat,dessa var fantastiska.


Kram till dig
Linda

I huvudet på Caroline sa...

Tack snälla du!
Kram på dig!

Anonym sa...

Superfina bilder! Du är så duktigt.

Kram
Anna B fd T
:)

I huvudet på Caroline sa...

Tack Anna! Hur går det för dig med din kamera, lika exalterad som på kursen? Med tanke på bilderna du tog på kursen borde du vara proffs nu;)
Kram

Malin sa...

Tjaba tjena hallå! Häftiga! Spöklika bilder passar ju bra nu nära all helgona!!

Hoppas att du är på bättringsvägen..... :-) Många kramar Malin

Mirre sa...

Hejsan, sedär du har varit i krokarna, skönt att blir lite ompysslad minsann =D

Fina bilder du fotat =D
kraamar

I huvudet på Caroline sa...

Ja, Malin... visst är det alltid lika kul att leka med inställninbgarna:)
Ja, det är himla skönt att vara på bättreingsvägen...

Mirre, ja, jag var nära dig oxå... eller ganska iaf:)
Tack goa du för kommentaren!

Kram på Er

Mirre sa...

HA en underbar kväll gumman
kramar

I huvudet på Caroline sa...

Tack sötaste:) Kram

Mirre sa...

Ohh tack för raderna hos mig, vad du peppar en till att le på läpparna jämt =D.

Kraaaaamar

årstidens bästa sa...

Kram kram.
linda