söndag 31 oktober 2010

Familjen Gustafsson/Herou

Ännu en härlig familj som jag vill presentera, jag är så glad över att få fota alla dessa hjärtliga och goa människor... alla fina människor som jag fått äran att fota, det gör mig så lycklig!
Denna familj är en sprallig, mysig och väldigt lätt att fota... Det vart vackra bilder men väldigt väldigt många så jag delar upp det i olika delar och först ut är HELA FAMILJEN!
Jag vet att Malin är jätte nyfiken på bilderna men hon och Ni får vänta liiiite för inte förrän i morgon kommer fortsättningen, då är det BARNENS tur!
Tack min kära vän att jag får lägga ut bilderna på min blogg!
.........................................................................................................
Hoppas Eran helg har varit trevlig, här har det varit lugnt, endast träning har stått på schemat för mig så idag när jag gick milen så var benen som spagetti och jag förmådde mig inte att gå förfort....:)
Mikael jobbar för fullt nere i källaren, men har varit lite på dåligt humör nu på kvällen, hihi för han har suttit och kalkylerat över kostnaderna endast för SPA/tvättstugeavdelningen:D Men det går över när det är klart och han inser hur fint det blev!!!! Haha!
Stora varma kramar!

3 kommentarer:

Mirre sa...

Dom känner man ju igen litegrann från sta också, kul med kända ansikten =D.

Fina kort
kramar

Anonym sa...

ÅÅÅ så fina personer och bilder;)) Du blir bara bättre å bättre som sagt vännen! Pussar! Petra

I huvudet på Caroline sa...

Mirre, ja, Avesta är ju inte så stort så alla har lite koll på alla;)

Tack Petra, kära vännen... tur att det blir bättre och bättre så det inte vore tvärtom;) Hihi

Kram på Er!