torsdag 30 september 2010

ALVIN

Helgen som passerat var vi på dop i Avesta, folkärna kyrka... denna gång var det en söt liten gosse vid namn Alvin tur!
Innan hade jag och hans farmor fotat sköningen, så hon beställde hem canvas åt föräldrarna i doppresent, urgulligt! Och av oss i från Bro fick dom en CDskiva med flera bilder på! Här kommer ett litet urval....



Hur söt pojke som helst!! Kul att han valde att fota sig hos mig;)


Just nu är det rätt tomt på uppdateringar här på bloggen, men tiden har inte funnits riktigt och en av orsakerna är att fotning tar mycket av min tid.... och kul är det!
Jag har satt en gräns med ca en fotning i veckan eller högst 6 i månaden men denna månad nu när den börjar lida mot sitt slut så är jag uppe i siffran 9, vilket är jätte skoj för detta visar att idén om att starta eget inte är så dum som jag trott;) Men det är mycket som ska ordnas och framför allt den riktiga ateljén ska bli klar!!

Stora kramar!

3 kommentarer:

Kattis sa...

Som vanligt superfina bilder.
Kram

Mirre sa...

Hellu där, ja du verkar ha varit väldigt upptagen, vilket jag förstår att det är jätteskoj, fota är ju det bästa =D. Så otroligt fina kort du tagit, han är ju för söt med sin basker =D
kramar

Linda sa...

Va duktig du e!! :) å vad söt han blev på sista bilden lilla Alvin, ser ut som en liten groda! :)

Du ska få fota våran vilde nångång framöver om du har tid & lust :)