fredag 2 juli 2010

VATTEN!!!!

Ni som känner mig vet att jag är ett vattendjur, älskar vatten... mer i vattnet än på land! Så denna värme har medfört mycket bad för mig... Vi har åkt runt och bada lite här och där!!

Två bröder som återförenades i söndagskväll efter en mammavecka för Melwin..... *kärlek*


I onsdags så åkte jag, Melwin och Lowe till Avesta... speedway stod på schemat, gissa om det var någon som gilla men nästa gång skulle han köra själv! Haha....
Lowe va hemma med mamma..... pappa, jag och Melwin kom hem lite sent efter matchen så vi stupade alla utan problem!

Innan matchen hann vi bada lite, vissa latade sig på land:)

Vi tog en sovmorgon alla tre från Bro sen åkte vi till min mormor och klippte hennes gräs.... jag gick och strosade runt och sörjde att hennes mysiga stuga med det gudomliga läget nu ligger på hemnet... vem skulle inte sakna denna utsikt...


På vägen hem åkte vi och hälsade på lilla söta Henry och min älskade vän Petra...
Hade bara med mig min kompakta och den dog efter 1kort:(


Torsdag eftermiddag så åkte vi ut till Hosjön tog oss ett eftermiddagsdopp, iaf jag och Melwin... Inte dom andra två badkrukorna.... hihi


Försökte med Lowe oxå... men han är lik sin pappa han, en landkrabba!


I morse kom Cecilia, Alwin och Cesar så vi begav oss ut i Storsjön mot strandbadet med båten.... där hade vi en mysig dag med massa bad för mig och Melwin medans dom andra mest höll sig till stranden, men faktiskt så doppade sig älsklingen iaf en gång!!!

Båtturen, två grabbar sussar hela vägen.... andra passagernarna sitter i blåsten!

Den såkallade sälen, både kroppsligt;) och vattenälskare...
På vägen hem så var vissa slita medans andra pigga kaptener...



Säng dax för mej
Tack och hej!!!

1 kommentar:

Lina sa...

ÅH vem är det som har en sån fin pool? Dina föräldrar?

Vart har du fått tag på soltältet? Jag har letat runt efter ett sånt men har inte hittat nått. Det där såg ju stort och bra ut oxå.

Hoppas allt är bra i värmen! kram