måndag 26 juli 2010

Tjejbesök i Bro

Idag kom Lowes lilla tjej på besök, ja dom var såå kärleksfulla;) Lilla Elvira och bästa Malin kom på besök till oss, jätte skön dag, mat, promenad och en massa prat om hur det EGENTLIGEN är att vara småbarnsmamma.... Skönt med en person som är i samma sitts som en annan och som man känner att man kan vara ärlig till och man vet är ärlig tillbaka! Vi (iaf jag ) lättade på många känslor och rädslor!
För att vara småbarns förälder och få allting annat runt om att fungera... ge kärlek åt resten av familjemedlemmarna förutom Lowe är inte alla dagar det lättaste... utan det är lätt att jag ger allt jag har till Lowe utan att det är min mening! Jag älskar ju alla tre killar här i huset LIKA MYCKET... utan dom tre musketörerna så vore jag ingenting!
Jaja... över till Lowe IGEN.. haha:)
Han och Elvira gjorde sina försök till att leka med varandra men Lowe som alltid är lite hårdhänt var även det denna gång men skillnaden var att Elvira skrattade åt hans smällar.... ja hon var impad av den stenhårda killen...hihi
Sötnosen Elvira...

Prinsen from Bro...
En annan sak som ägde rum idag är att familjen åter vart hel, MELWIN kom hem igen.... vi blir så lyckliga då... när han är borta så fattas det något... någon som finns där med sitt underbara skratt brevid oss framför allt Lowe.... Så nu är bröderna åter ihop! *SYSKON KÄRLEK*
Nu ska jag traska upp till mannen min (när ska han fria egentligen??? Haha) och krypa ner undertäcket och sova som en stock fram till Lowe vaknar för en flaska mat, sen somna om tills Melwin kryper ner bredvid mig i sängen och vill ha frukost.... Hur kommer det sig att två så små pojkar får mig att göra allt för dom?! =)
Godnatt mina rara läsare!

1 kommentar:

Malin sa...

Tack Caroline för en härlig dag med mat och snack. Hoppas Zumba får dig att svänga :). Vilka fina bilder på våra söta, lånar dem så systra mi kan se dem, ok för dig? Kram Malin