fredag 23 juli 2010

Ögonlocken börjar ge vika, dom små sminkade rackarna orkar inte längre hålla sig uppe.... Det börja gå mot säng tider men tänkte uppdatera här innan.

Dagen som denna är snart tilll ända och dagen har varit helt fulländad! Himla trevlig dag, tack Milla för en rolig fotodag:)
Jag och Lowe sov i Avesta så han har spenderat hela dagen med mormor och morfar (tack snälla Ni) medans jag sladdade in på Malmgatan med Mustangen och hämtade en riktig 60tals pinuppa... Brassade ut i skogen och plåtade lite! Snacka om äventyr...
Kom hem mot kvällning, kramats med min älskade, kollat på en film och pratade igenom allt som hänt senaste dagarna då vi inte setts mycket, trippen till Avesta samt att Mikael rent utsagt jobbat rumpen av sig:(
Det är bra på det visat att han tjänar en massa pengar, eftersom vi vet båda att denna höst/vinter kommer inte bli en helt vanlig höst/vinter utan dyr höst/vinter med en massa STORA saker som kommer att hända ... ombyggnader, öppnande av eget? och en utbildning i huvudstaden? för min del.... OM jag får var inneboende hos min kära kusin?! Kan jag vara utan min kära familj tis-fre?!?!?!
Men som sagt man måste våga satsa för att kunna vinna... så here I come!!!
Stegade nyss runt i huset och fick nys om en vacker himmel när jag tittade ut över vyerna.... kameran fram, så här en vacker kväll i Bro!
EN GODKVÄLL MINA VÄNNER ÖNSKAR VI I BRO!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du kom förbi en snabbis hos oss oxå! Hoppas bilderna blev bra! Men med Camilla som snygg pinuppa kan det nog inte gå fel:) KRAM

Anonym sa...

Från Petra by the way;)

Kattis sa...

OJ,Oj här händer det grejor. Nu blir jag ruskigt nyfiken..

Ha en skön helg.
Kram

Jennica sa...

What have i missed???=)
Utbildning in the huvudstad???Öppna eget???
Låter mycket spännande o kul...måste ses snart vännsi=)
PUSSSSSS

Milla sa...

Tack själv vännen för en toppenrolig dag!! Ha ha ja vi får väl se Petra men tack tack :) Kram på er!

lilla angelyne sa...

Wow vilken spännande framtid! Om det har med foto att göra kommer det gå lysande så duktig som du är. Tja, vad det än gäller blir det alldeles säkert toppen! :-)

Jättefina foton, i vanlig ordning!
Kram