torsdag 29 juli 2010

JAG HAR BAKAT!!!

Stor förvåning så har jag bakat och det är bara torsdag kväll... men det kändes som om jag inte hade så mycket val, för i morgon åker vi till Avesta och spenderar natten där hela familjen! Det ska bli skönt att slippa stressa till dopet på Lördag!
.
Med hjälp av min lilla hjälpreda Melwin idag så gick bakningen fint, han var så lycklig och stolt över att vi var duktiga (jag med;)) och bakade till Lowes dop, han berättade det typ 10gånger för Mikael när han passerade köket... hihi!
.
Sen är bilderna på Emelie klara, en snygg brud som Melwin kallar det... men jag själv säger nog en vacker tjej! Alla definerar ju olika, grabbarna ska ju vara lite coola....

Nu har jag jobbat hårt och klockan börjar ticka mot sent, så det är dax att krypa ner!
Godnatt mina läsare och andra tjuvkikare;)

1 kommentar:

Oss.... sa...

Tack snälla Carro! Jag behövde XMAS för att komm igång tror jag..... De är inte helt raka och perfekta mina bokstäver men det syns att de är hemma gjorda :-)

Tack för tipset men jag tror inte Magnus blir så glad över "kluttlera".....Men det är ju som sagt var hans problem att få upp dem! He he!!

Lycka till på Lördag!!

Kram kram