onsdag 23 juni 2010

Spolar tillbaka

Lite uppdateringar från helgen som var, först och främst en sor eloge till min kärlek som cyklade vätternrundan!! Bra gjort!
Han for tidigt fredag morgon så jag och små pojkarna var själv hela helgen! Men vi höll oss sysselsatta...
Fredag eftermiddag åkte vi ner till Uppsala och träffade Angelica och Viola.... sov där sen på lördag hade vi picknick i och lekte i lekparken....


Lowe låg skönt i vagnen tills vi började dra i honom....

Angelica och Melwin spanar...

Angelica berömde mig för att jag hade hand om två barn men det är faktiskt inte jag som ska ha beröm utan Melwin, han är så duktig och snäll! Hjälper mig för det mesta med Lowe.... men visst finns det stunder då han trottsar men dom går ju över!
På eftermiddagen så åkte vi till Avesta, ut till sommarhuset och där var Nellie oxå så dom lekte ivrigt....


På kvällen innan sängdax så tokade pappa till det för dom, precis rätt laddning innan säng:)
Tänk vad en kartong kan vara kul, ett hål och en stojjig Nellie.... hihi!
Lowe hade det bra hos mamma min!

När vi vaknade på söndagen så hämtade vi upp Blaze på vägen hem...roligt att träffa min tjej! Saknar henne så! Tänk om hon fick bo här med oss, vad roligt det skulle vara, vilken lösning.... kanske rent ut sagt den bästa!?

En till filur som blev glad när hon kom, någon som bossade över honom, ja som alla kärringar gör över karlarna...haha

Sen lekte dom som tokar i två dagar för i måndags åkte jag tillbaka till Avesta, återbesök hos tandläkaren....:(
Usch när jag lämnar henne och hon glatt springer in i Johan och frunsets hus och letar efter sina familjemedlemmar.... det skär i mitt hjärta att hon gör det med lycka men ändå är jag lycklig och glad över att jag då ser att hon nu hittat sin flock som hon trivs med och ser efter! Men jag vill ju att hennes flock ska vara min familj, att hennes flock ska vara här i Bro.... men jag vet att det här är den näst bästa lösningar för Blaze även om det är en djup smärt i mitt hjärta!
Måndagen inkluderade en långlunch med Milla, Matilda och Fredde, det va mys..... tack mina vänner för det goda som väger upp allt det onda så man klarar av det!
Och tack min kärlek och mina pojkar att Ni finns här så kärleken värmer mig när det finns kyla runt om oss!
Kram på Er!

Inga kommentarer: