torsdag 17 juni 2010

Fick lite inspiration

efter att ha läst Katarinas blogg.... hon publicerade foton från våran fotadag i Gävle!! Fick en spark i rumpan och gick igenom mina och insåg att fusket med stativet trädde fram på många av mina bilder oxå, så du är inte ensam Kattis! Nu måste vi göra om dagen.... oj va tråkigt...haha, osis!
En mås som modella intensivt, på ett ben dessutom...

Vatten, grönt och sten...

Skulle ta denna bild.... och det första försöket vart inte lyckat, ena vingen och benet men på något vis gillar jag bilden för dom fina kontrasterna... men jag är ju lite tokig jag å:)


Katarina modellade också intensivt, vilket gjorde mig glad.... men jag var oxå villig att stå framför kamerna så vi båda fick exprimentera och mixtra!



Modellade oxå omedvetet....

Ännu en mås.....
Några försök till rörelseoskärpa men jag får inte till det när det är för ljust...



Färg vs svartvitt
Lite annat...

Läget här i Bro då?
Jo, Mikael är i full laddning för Vätternrundan som går i helgen, i morgon åker han å Roger ner till Motala, så tyvärr får vi ha en helg utan honom:(

Vi andra i familjen ska först åka till Uppsala o hälsa på Angelica och Viola... sen åker vi "hem" till Avesta och träffar mor o far!
Hänt nått?

Nej, ingenting.... förutom att gräsklipparen går på högvarv... nu även på grusgången;)
Och så har jag tränat fotboll i G-hammarby igår, jätte skoj! Bokat onsdagar hela sommaren nu!
Nu ska jag traska i säng! Lowe var inge rolig i natt som var och sen vaknar Melwin alltid kanon tidigt, vid 5 så då är det bara upp o hoppa!!
GoNatt!!!

Inga kommentarer: