fredag 28 maj 2010

Kattis

Mikael fyllde för väldigt länge sedan så under kalaset så tog jag med Kattis till Studion och fotade henne som jag tidigare nämnt men bilderna har icke blivit klara förrän nu.....
Tack Kattis att jag fick öva lite på dig;)



Annars på familjefronten har det inte hänt mycket, förutom i onsdagskväll så bestämde jag och Melwin att vi skulle åka till lekparken dagen efter och ha picknick, så vi ringde å frågade farmor o farfar om dom ville ge oss sällskap, självklart ville dom det:)
Tråkigt nog jobbade Mikael men vi klarade oss ändå....


Picknick stund... jag o Melwin är bortskämda vi blev bjudna;)
På eftermiddagen hade jag besök av Sussi, Camilla och Cassi samt hennes lilla prinsessa.... fick bara lov att fota lite... och hann med några kort i studion oxå... hihi

Ha en bra helg alla läsare!
Kram på Er!

2 kommentarer:

Malin sa...

Tjena, tittade in och uppdaterade mg lite! Full fart även hos dig ser jag!
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Malin

Kattis sa...

Hej !!

Det tog väl tid att få bort alla rynkorna ;-)

Kram