onsdag 21 april 2010

Idag har jag haft en jätte rolig fotning, väldigt snälla modeller som gjorde det riktigt bra, förutom den minsta modellen han ville inte riktigt samarbeta med mig men han var söt ändå...

Annars händer det inte mycket, var på jobbet och hälsade på i går, trevligt att vara där och snart är det första september då är jag tillbaka bakom burken men först ska jag njuta och mysa vår underbara son... bara vara mamma!

Idag när de stora grabbarna kom hem så begav jag, Melwin, Lowe och Lillen oss ut i skogen, hade en lång mysig stund utomhus med massa bus, i dikerna och vurpor....

Sen tog Melwin över kameran, och så här med facit i hand kan man konstatera att fotografen var bättre än den flummiga modellen;)

För övrigt är jag klar med Petras magbilder, snacka om ett vackert par... Riktiga godbitar.... tyvärr kommer nog antagligen inte dom publiceras här om jag inte lyckas övertala min kära vän;)
Men några förutom magen bjuder jag på....


Imorgon blir det en Avesta dag för mig, Melwin och Lowe, VI LÄNGTAR! Fredag kommer bli en baddag i sandviken och sen är det kalas i helgen.... och på måndag ska vi kolla på en ny bil! Spännande!!!
Kram

Inga kommentarer: