fredag 19 mars 2010

Fredagsmys!

Idag är det ingen vanlig dag, för är det Fredag! Vi ser framemot en helg och att pappa kommer vara hemma med mig och Lowe, tummen upp!
Helgen som vanligt är i full rulle, i morgon kommer det besök ut till Bro på dagen, min underbara Milla (hon vill träffa Lowe;)) och Magdalena med Jolina, trevligt med lite tjejtjatter, Mikael kanske tycker nå annat efter ett tag... haha!
På kvällen drar vi oss mot Dalarna, mamma och pappa ska bjuda ut oss alla på Kings Arms, vi firar att älskade pappa är helt fri från cancern nu! Vi är många som vill vara med och fira det, så det blir kära syster med familj, hennes svärföräldrar och mina svärföräldrar! Kärlek det!
Söndagen hoppas jag att mötet med Malin och Petra kommer bli av så jag äntligen få se Lilla Söta Elvira och träffa min tjej Petra! (egentligen Mikaels, haha)
Som jag tidigare lovat så skulle jag bjuda på foton från Bro och efter mycket kämpande med att både vara bakom och framför kameran samt hinna få till både mig och Lowe innan det blixten slog... men kul var det( tycker iaf jag, tur att Lowe inte kan prata för sig ännu)
Först så sov Lowe, alldeles för länge jag var ju ivrig...s å då fick ju jag ställa upp för mig själv lite...

Sen vaknade den lilla fotomodellen till liv...
När Mikael kom hem, lurade jag in honom oxå men lite otålig som han är så hade jag inte många sekunder på mig... några bilder blev det!
Nu är det fredagsmys!
Kram på Er alla och ha en trevlig helg!!

8 kommentarer:

Malin sa...

Jaaa! äntligen ska vi ses! Jättefina bilder, du är duktig du!
Kram Malin

Berit sa...

Så fina ni är! Speciellt lillkillen :)

Oss.... sa...

Åh vilka underbara bilder....
Åh va roligt att träffas...jag vill åxå....
Kram kram

Anonym sa...

Du är så otroligt fin Carro ;)

Unknown sa...

Guuuuuud va fina bilder. Så söt han är lilla Lowe! Och du med såklart :).

Kattis sa...

Jättefina bilder !!

Kram

sara sa...

Vilka bra bilder Carro! :)

Jennica sa...

Finfin familj och finfina bilder=)
Pussss