torsdag 25 mars 2010

Fin besök i Bro

I Onsdags kom det fin besök till mig och Lowe, tummen upp för det!
Cecilia, Angelica och lilla Viola hittade hit ut till oss så vi tog fram kameran och passade på att fota dom små liven, först var det lilla bebisen i Cecilias mage sen var det Viola!


Vi lagade mat och hade mys hela dagen, älskade vänner vad vore livet utan dom??
Så två kvällar i rad har jag sutit med Cecilias magbilder och nu är dom klara, hon är sååå vacker!
Bjuder Er på vackra bilder på en riktig skönhet...
Lilla Viola som nu har blivit stora tjejen när hon är bredvid Lowe var oxå fotomodell och var obeskrivligt söt men dessa bilder är under jobb så dom kommer inte visas riktigt än men snart snart, tacka hockey slutspelet så min kille sitter bänkad i soffan framför det så jag kan sjunka ner i min dator och alla bilder;)
Har ju studion uppe nu så jag passade på att ställa dit min älskade son, den bästa och vackraste modellen av dom alla(enligt mig:)).... Jag kom på under dagen i dag att sist jag fotade honom glömde jag det vackra halsbandet som Lowe fick av Nettan och Affe när vi sågs sist, Nettan hade beställt det av designbylindah.... gulligt och personligt!
Riktig sötnöt;)
I helgen kommer min syster med familj och sover här, då ska det fotas igen och jag hoppas jag kan muta in Melwin där under veckoslutet oxå...
Ha en bra kväll! Kram

2 kommentarer:

Linda sa...

så fin han blev :) Självklart får du länka fast länken funkade tyvärr inte när jag klicka på den. Du kanske måste skriva hela adressen?
Ta hand om er!
/Linda

Oss.... sa...

Säger det igen......DU är så himla duktig! Och ja Cissi är en skönhet!! Och Lowe en riktig prins!
Ha en bra helg!
Kram kram