måndag 29 mars 2010

Läser du min blogg?

Jajamen antagligen så gör du det just nu... :)

Ofta så snurrar det i mina tankar vem/vilka som läser min blogg, har funderat på att blockera min blogg för anonyma läsare eftersom min blogg från början var till för mina vänner och familj eftersom jag nu bor en bit bort och vi inte ses alltför ofta. För att dom skulle kunna ha koll på mig, min familj och vårat hem!
Men efter allt funderande så bestämde jag mig för att inte låsa den, jag skriver ju här för att jag vill att Ni ska läsa, jag gillar det så alla Ni är välkomna hit! Men med det sagt så försöker jag inte påstå att jag inte är nyfiken vilka som läser :)
Grymt nyfiken är väl ett rättare ord kanske, ca 60 läsare varje dag och jag vet att mina vänner inte är dom flitigaste läsarna men när jag påminner dom så stiger dom hit, hihi!

Idag så berättade en gammal klasskompis för mig att hon följde mig här på bloggen, det värmer och gör mig väldigt glad.... kul att Ni berättar! Det gjorde du bra Madde :D

En lista på vilka jag VET följer min blogg:

  • Mamma
  • Svärmor
  • Malin L
  • Anki
  • Kattis
  • Jennica
  • Petra
  • Milla
  • Angelica
  • Cecilia
  • Fredrik W (glömmer dig inte denna gång, hihi)
  • Syster
  • Jessica W
  • Madde
  • Lina
  • Basketdojjan
  • Nettan
  • Ingalena

Hmm undra om jag glömmer någon som jag vet besöker mig? Kanske du vill berätta för mig om du läser min blogg, det skulle göra mig glad, även om du bara besöker den ibland eller bara snubblar förbi just nu!!

Ha en bra kväll nu alla Ni 60 läsare!

Kram!!!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Känner inte dig men vet vem du är!
Kikar in någon gång i veckan.
Är jätte roligt att kika på din fina inredning och allt ditt pyssel. Även att se hur du utvecklas som "fotograf"=)är kul.

/maria

lilla angelyne sa...

Och jag! =)

Jodå, nog blev det alldeles för dyrt för oss också. Jag har inte räknat ihop allt än...känns lugnast så!=)

Tack för tipset om moderskeppet. Har suttit klistrad där nu hela kvällen. Wow, det är ju inte alls så svårt!

Kul att se er förresten. Ha det gott. Kram

Jess sa...

Jag har dig som favorit på jobbet och läser det första jag göra när jag slår på datorn på morgonen :)
Blir så glad när jag läser och ser bilderna på den lilla söta :)
Så glad för din skull!

Och jag kommer alltid vara skyldig dig något efter den helt fantastiska balfrisyren, du gjorde min kväll :D

KRAMAR!
Jessica

Jana sa...

Hej hej

Jag läser och följer din blogg eftersom du har tar så härliga bilder..// Jana

Malin Ljusteräng sa...

Hej på dig Caroline,
jag håller koll på hur det går för dig om dagarna. Kul att läsa och se alla fina bilder du lägger ut.
Kramisar Malin

Anonym sa...

Jag läser ju din blogg! Måste ju hålla lite koll på dej nu när vi inte ses så ofta! Kram Maria

Bondis :) sa...

Jag läser!
Och det var ju inte så svårt att hitta hit när adressen står på fb :)
Det är kul att se hur du har det och följa dig i fotoframgångarna och vardagslivet med Lowe och resten av familjen.
Kram!

Hanna sa...

Du kan även räkna in mig som en trogen läsare av bloggen! :)

Anonym sa...

Bortglömd blev man ...snyft snyft.
Så därför tänker jag inte tala om vem jag är ;)

Unknown sa...

Och jag läser ju förstås :) Kramar

Anonym sa...

Kul carro att du kom ihåg mig...haha :) //F

Tessan sa...

Jag läser!
Känner ju Louise och känner igen dig och det är så kul att titta på dina fina bilder och din fina inredning :)

Ida sa...

Jag kikar in lite då och då. Du tar underbart fina foton!
Grattis förresten till en liten fin kille! Kram Ida

Anonym sa...

Hallå!! Självklart läser jag din blogg för den är ju så bra o fin:D Hoppas vi ses snart.. kram Camilla ps. din gamla städ polers :)

Anna sa...

Jag kikar oxå in lite då och då & läser :)