fredag 19 februari 2010

Lowe i massor!!!





Hej då från lilla mig, kram på Er!

10 kommentarer:

Malin sa...

Men vilken liten sötnos! Han liknar både dig o Micke tycker jag. Ge lillprinsen en puss från oss. Kram Malin

Andrea sa...

Grattis till er!
Gud vilken fin liten prins ni fått. Hoppas att ni mår bra allihop!
Ta hand om er.
Kram Kram

Berit sa...

Ja du Caroline, där har du gjort ett bra jobb (Micke också). Vilken liten goding ni har fått.

Oss.... sa...

Men så fin han är!! Mys i massor nu!!
Kram kram från Oss alla!! Tjejerna hälsar speciellt till Melvin!!
Kram kram

Anonym sa...

Mmmmmmmmm vilken sötnos....längtar...träffas snart Kram från moster med familj

Milla sa...

Men ååå han är väl ändå de sötaste, jättelik dig vännen :) Ser såå mycket fram emot v 9 när jag får träffa er!!

Kramar i massor.

Therese sa...

Ååå Carro så söt han är! Jag tycker att han ser ut som du ;0) Många kramar från Therese M

Anna sa...

Stort grattis :) Vilken sötis.

Anonym sa...

Grattis, Grattis:) Gud vilken söt liten kille. Lycka till hoppas att vi ses i Avesta någon gång snart! Kramar Lollo GBG

Lina sa...

Guuud va lik han är dig Caroline! SUPERSÖT!! :)

Jag har HELT glömt bort att kika in här på ett tag och missat alla fina bilder och inlägg. Det kan bli så med små bebisar i huset, ja du vet ju hur det är nu :P.

Men nu är jag här och vill gratulera så mycket igen till en helt underbart söt liten kille! Hejja Carro (och Carros kille), det gjorde ni bra :)


Massa kramar!