torsdag 25 februari 2010

Hälsningar från oss i Bro

Här hemma i Bro är läget lugnt och skönt, vi bara är... därav kommer det dåligt med uppdateringar för det händer inte mycket!
Men jag tänkte bjuda på bilder från fåtöljen som skulle kläs om, som min svärmor och svärfar var snäll och gjorde! Resultatet blev stålande, tack!!

Vi har även haft besök av Cecilia och Alwin... det var roligt att leka lite:)



Tänkte även sätta ut lite bilder så brödernas kärlek, Melwin är så stolt och han är jätte duktig och super snäll mot Lowe, man kan lätt säga att Lowe har världens bästa storebror!!!


Lilla söta Lowe:
Stora kramar från oss i snöiga Bro!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Carro och lycka till med den lille.Helena Hamreus.

Malin sa...

Åh vad jag blir bebissjuk när jag ser eran guldklimp. Snart, snart är det väl min tur :).
Hoppas allt är bra med er, kram Malin
ps fåtöljen blev skitsnygg