söndag 28 februari 2010

Fotografering

Vad är det med mina familjemedlemmar, dom hatar verkligen att vara med på bild... det börjar bli tomt på mutor nu, Melwin mutade jag med att följa med till rinken och spela lite hockey, Mikael med kärlek;) men Lowe hur skulle jag få honom att förstå?? :)
Jaja, slängde in hela familjen i studion som jag snabbt och slarvigt byggt upp men det gick inge vidare.... Melwin lekte mer fotograf och donade framför kameran med grejer och ville inte vara med på bild, Lowe skrek och ville ha nappen i mun hela tiden och sen kissade han ner hela golvet samt hela Mikael när väl han kom in i studion!
Så att jag fick några bilder är ett under:)





Hoppas ni oxå haft en trevlig helg lika som vi!!
Kram på Er!

4 kommentarer:

Lina sa...

Va fina bilder. Den sista på båda killarna va ju helt underbart fin :).

Malin sa...

Vilka fina bilder, Lowe ser vill verkligen ha nappen, hans blick på en bild säger: Snäälla mamma :).

Så fin familj du har. Nu har jag äntligen börjat få lite känningar i ryggen så jag hoppas att jag snart är på g till bb. Kram Malin

Sara Englund sa...

Hej Carro!

Grattis igen till lillkillen!
Du har förmodligen inte så mycket tid att kolla bloggar eller photoshopa just nu, men jag skickar ändå lite fotoinspiration och tips. Man får ju nya idéer hela tiden när man ser vad andra har fixat ihop :)

http://emelieohlsson.blogg.se/
http://fotograf-asa.blogspot.com/
http://moderskeppet.se/photoshop/

Har du några fototips att bjuda på? Och varifrån köpte du din studioutrustning?
Och vad är det du har i din studio?

Kram!

Malin sa...

Grattis grattis till bebisen!! :-)
Nu är det full fart i stugan vaa?! hihi Inget blir mer sig likt, tur att han har en snäll & stolt lillebror.....
Kram Malin