torsdag 28 januari 2010

Relativt lugnt hemma i Bro just nu, lite framsteg (stora med golvet) men inget som är riktigt klart som är något att fota på!:)
Jag hade ingen ork till att fota mig själv igår eller jo, det skulle jag ha haft men jag orkade inte anstränga mig till att se någon sånär ut på bild så det kanske kan bli idag! Vad vet jag? :)

Mikael och hans pappa la golv igår hela kvällen, tre ränder kvar men tyvärr så är fommen slut så vi får köpa det idag när vi ska in till gävle så golvet kan bli klar i helgen!! JIPPY!!!

Medans dom la golv hade jag, Melwin och farmor ett dans/gympa pass framför TV med Mora Träsk... svettigt:) Detta har blivit lite av min och Melwins lilla hobby samt träning! :) KUL!!!

Idag ska vi till sjukgymnasten med Lillen och sen ska vi ta bort stygnen och undersökas hur opertionen har gått! Hoppas att det har gått fint, min lilla gullhund....

Kram på Er!

Inga kommentarer: