fredag 11 december 2009

Uppskattar.....

.... nu är det första gångerna som jag uppskattar att Mikael åker på träning till Gävle på kvällarna och blir borta alldeles för länge!! ;) Då får jag tiden att slinka ner vid datorn, gå igenom alla bilder och ändra, trixa och ha skoj! Hihi... Men jag längtar ändå enormt efter honom och blir ännu lyckligare när han kommer hem!!!!!
.
Men har insett att jag lägger alldeles för mycket tid på detta, men jag kan ju inte slita mig... så nu har jag bestämt mig för att alla som jag fotar får välja ut 15-20bilder som jag sedan donar med i PH. För med handen på hjärtat så kan jag ärligt erkänna att ännu behövs det lite finjustering på alla bilder då jag inte är så proffig i studion med all ljussättning;)
.
Olles bilder börjar bli klara, han var så söt.... kunde faktiskt inte välja ut bilder så Andrea får ca 80st och detta har tagit mig minst 5h i PH, men skoj och lärorikt är det!
.
Har faktiskt lovat mig själv igår att jag under dagen ska plocka ner bakgrunden och ner med blixtarna i väskan för att få fram Skruttans rum så nu är täckt med studiogrejjer... vet inte vart jag ska hålla hus tills källaren (som vi inte ens börjat med) är klar!? Plocka fram och plocka bort får bli planen fram tills jag kan flytta ner, men tråkigt nog så kommer bakgrunderna bli skrynkliga och jag får stryka:(
.
En VIKTIG sak, FREDAG idag!!!!!
I helgen åker vi till huvudstaden hela helgen, bor på hotell, går på flott 50års fest och har skoj/mys!!! Fin kläningen och kavajen på:)
Trevlig helg! Kram

1 kommentar:

Malin sa...

Visst är det svårt att slita sig från något som man tycker är roligt! Passa på för snart har du inte tid. Kram Malin