söndag 27 december 2009

Julhelgen har passerat....

.....riktigt skönt fatiskt igår fläskade jag och Mikael i oss en Pizza, vilket var gott gott:)
Mycket har hänt, jag, Mikael och Skruttan har poserat framför kameran lite:


Kort som vi ramade in och gav till mina föräldrar och Mikaels föräldrar samt min mormor:

Att vara så tjock och spinga emellan framför och bakomkameran var inte det lättaste:) Speciellt inte när det var fler som skulle bli bra på bild! Haha...

Har även fotat syster med familj men dessa kort har jag inte gått igenom ännu men är ju ledig en vecka till så snart så ska jag få ut dom oxå om det är okey för dom att jag publiserar dom här!

Matsalen har blivit klar:)

Vi har målat om köksgolvet till grått:

Skönt att bli av med det vita golvet som var väldigt vackert när det var vitt men eftersom hund och barn kutar fram och tillbaka, ut och in i köket så var det för det mesta lortigt!!! Tråkigt, hoppas det inte kommer synas lika väl på det gråa!

Emellan allt detta har vi oxå hunnit njutit av julen, firat med våran kära släkt och ätit god mat samt bara softat på soffan jag och min kille!!!!!!

Bilder från juldagarna kommer ut senare men lite julklappar:

Hjärtat från mormor, inhandlat av syster:)

Ljusstake från Alice och Martin (presentkort)

Randig duk från mamma och pappa

Lampa till Skruttans rum av mamma som hon gjort (Den går att måla om ifall det blir en kille;))

Ljusstakar och fat av min käraste <3

Sängkläder från Alice och Martin


Vi har fått mycket mycket mer, toppen saker, kommer ut senare!! Nu är det bråttom ska träffa Alice, Martin, Magnus och Katarina!!

En liten bild på bokstäverna som min far har gjort till mig oxå: FINA!!!!

Kram!

3 kommentarer:

Oss.... sa...

Åh vilka underbara bilder på er alla Fyra!! Carro du börjar bli en riktig Goding nu! Du är så vaker! Rund och go!! Och vilka underbara Bokstäver Far din gjort......går det att beställa.....?
Fint har ni gjort i Matrummet också! Ni är så Duktiga och du kan verkligen Få till det så vackert!!
Ha det bäst
flodhäst.......:-)
Kram Anki

Lina sa...

Gud vilka fina bilder! Och matsalen vart ju hur fint som helst, likasom allt annat :)

Ni har verkligen fint hemma!

God fortsättning, kram!

Malin sa...

Vilka fina bilder! Och matsalen blev skitfin! Hoppas ni alla mår bra. vi hörs. Stora kramar Malin