måndag 23 november 2009

Skön och trevlig helg....

Det har varit en riktigt toppen helg, massor av mys, lite måsten fixade och men mest en massa bus.... :)
Fredagen så åkte vi å bada som vi hade bestämt, himla kul men jag kände faktiskt av min osmidighet! Melwin var lycklig som en tok och ville aldrig åka hem.... väl hemma så somnade vi alla tre som stockar. Tyvärr hade jag inget batteri i min kamera så jag kunde inte ta nå kort, filmade en sväng bara!

Lördagen så åkte Mikael på bortmatch:( Var bort hela dagen, tråkigt men jag verkligen berömde mig själv över att ha lagt av med lagsport då det tar alldeles för mycket tid på helgerna, fast jag vet att det nu beror på min mage och att jag åter kommer stå i handbollsskorna i höst igen! Kan inte hålla mig därifrån ju...även fast det tar en massa tid;)

Jaja, när katten är borta så dansade råttorna på bordet.... Melwin och Carro duettten lekte hela dagen, byggde lego, åt pizza, lekte i lekparken åkte till farmor och farfar å fikade, hade spring tävling och åt middag framför TV i soffan med ostbågar till efterrätt:D Det var en prima lördag det, synd att inte Micke kunde medverka!
I mellan varven hann jag tvätta fönstrerna utvändigt och vi hann även ut i skogen för att fota inför årets julkort!

Söndagen så tvättade jag fönstrerna i köket invändigt oxå, då kunde jag inte hålla mig längre, julgardinerna åkte upp!!! :) Ja, jag vet att det är tidigt men lite pensionär vaning över mig ändå:)



Sen åkte vi ut till Nor, besökte Alice syster där Magnus var å rensade lite av hans möbler som han har haft där på lager... därifrån kom vi med en massa jobb....
Ett nytt(gammalt) köksbord, en gammal fåtölj och ett vackert slagbord.... så nu måste penseln åter fram!
Melwin fick oxå fina sockor som Katarina hade gjort, Tack Kattis!

Jag själv är fortfarande brunett..... och mot alla odds så trivs jag fortfarande.....

Kram på Er!


4 kommentarer:

Malin sa...

Varför är jag inte förvånad över att du redan har tagit fram julsaker :). Och snygg är du också :) kraaam

Malin sa...

Varför är jag inte förvånad över att du redan har tagit fram julsaker :). Och snygg är du också :) kraaam

Ylva sa...

du är så fin Carro!

kram Ylva

Lina sa...

Jag har faktiskt oxå smygit fram lite julsaker :P Men va sjutton, det ska ju ner så fort sen och nu när det börjar bli mörkt så tidigt så är det ju hur mysigt som helst!

Super fint har du i fönstrena iaf! Och du passar alldeles ypperligt med att vara brunett oxå :)