tisdag 17 november 2009

Fotokursen....

..... är slut! Trist, jag vill ju mera mera mera och ännu mera... så nu kommer mina vänner och släktingar bli ännu mer drabbade och få ställa upp när jag ska fota:)
Kursen fick mig helt att glömma bort mitt sista skriftliga prov i svensk litteratur... hade fått ett mail i morse, ett rött mail.... ett argsint mail om missat provdatum:) Jaja, det var helt förträngt!
Bilder från gårdagens kurs och fotografering.... så skoj!!!!
Ha en bra dag, nu är jag snart hemma och då ska jag hem och ha pusskalas med pojkarna!!!:D
Kram

2 kommentarer:

Paulina sa...

hej skit fina bilder =) jag undrar hu har du fått så du kan se hur många besökare du har.

// paulina (tjejenp@hotmail.com)

Kattis sa...

absolut kan vi höras ikväll. Jag är ju ledig hela dagen, så det är bar att höra av sig. Var nog lite förvirrad igår när jag skrev på facebook. Blandade nog ihop dagarna lite.
Kram