torsdag 15 oktober 2009

Ja, visst blev dagen en sköön dag, åkte till Gävle efter frukost och lite städning hemma, Katarina, jag och Lillen tog oss en promenad och svängde in på en blomsterträdgård i centrala Gävle där vi åt lunch och mös, sen promenad hem igen! Tummen upp för den sköna promenaden i det vackra vädret men vi bannade oss för att kamerorna låg hemma en fin dag som denna! Tack Kattis för idag och som tack tänkte jag sätta ut ett litet foto på oss.... haha hata mig inte:)

Har rullat lite med barnvagnen på affären idag innan jag åkte mot Bro igen, handlade lite kläder åt mig själv, eller rätt mycket för pengarna bara flög i väg... men det var väl behövligt eftersom jag bygger ut i ökande takt...hihi!
På em har jag och killen bara gosat, lagat mat och bytt sängkläder.... så nu läängtar jag till sängen som doftar sköljmedel och täckena som är kalla efter vädringen på balkongen!!!
Sov gott Alla Ni!!

1 kommentar:

Malin sa...

Åh jag som jobbade i Gävle igår, vi kunde ha sagt hej. Men, det gör ju ingenting för vi ses ju imorgon! Kram Malin