onsdag 14 oktober 2009

Ja, promenaden vart lyckad igår, kul å träffa tjejen, huuuur söt som helst och hur glad som helst! Men lite mot slutet alldeles slut, tog nog långpromenaden (som var runt kanotleden, ej långt egenligen) rätt hårt men som hon varit ett tag nu, alldeles för tjock så är det fortfarande en rund Blaze som inte orkar mycket med tanke på vilken hundras hon är! Elak som jag är så kunde jag inte hålla truten utan fick lov att säga till utan att klaga att J måste verkligen tänka på vad hon äter, men ja han vart väl mest irriterad men det är för Blaze bästa, att väga för mycket vet alla är tungt och jobbigt och hundar tar ju allt i mat/godisväg som dom kommer får! Dom kan ju inte själva göra valet om att deffa..... vi måste ta det valet åt dom....
Åhh så tråkigt att ha min dåliga kompakta, bilderna blir inte i kvalitén som man är van med, men att släpa på kameraväskan med systeman fanns faktiskt inte på kartan, hade nog med att följa Jennica i hennes tempo för även jag väger ju nu förtiden några kilo för mycket(men det är väl normalt)
Blaze busig:

Ekkoren satt i trädet skulle skala kottar........
Tack Jennica för en mysig promenad!

Igår beställde jag vagnen:) :) :) det känns sköööönt!
Kram på er!

1 kommentar:

Jennica sa...

Tack själv tjejen..de var mysigt å kallt=)
kramkram