tisdag 22 september 2009

Måndag=Melwin

Ja, igår kom lillprinsen tillbaka till oss efter sin vecka hos mamma hans! Riktigt kul å träffa honom, tycker nästan han växer hur mycket som helst på bara en vecka!!!?

Så redan igår sprack mina planer, för då var det bara LEK som stod på schemat för Melwin, -Carro, nu ska vi leka med bilar, -Carro, göm dig så skrämmer jag dig, -Carro, jaga mig..... men roligt hade vi! Tur var att jag kommer hem lite tidigare än pojkarna så jag hann slänga mig ut med kameran, så tror att mina 2sista bilder till hemläxan är klar nu:
Långt skärpedjup:

En fryst bild:

Sen fick Lillen modella lite, åhhh vad jag var tråkig tyckte han och Mikael kommer skälla på mig över vilka kort jag sätter ut på honom;) Hahaha... jag tycker Lillen är snygg ändå!
Snacka om kung på gatan..... Men lite dålig på modella och le på vissa bilder;)
Under helgen har jag ju tvättat upp alla delar ifrån vagnen vi fick av Kattis syster, resultatet blev stårlande rent och nu är den riktigt fräsch, skönt, TACK KATTIS och syster för vagnen!
Rotade lite mer i källaren när jag städade där i fredags, hittade annat som behövdes tvättas:) KLARRT!
Stora kramar från lilla mig!

1 kommentar:

Lina sa...

Ja en liten kille är det :)) Känns helt underbart!

Kollade ni inte könet på eran lill*?
Och en vagn har du fått tag på oxå! Snygg!

Ha en fin kväll, kram!