måndag 24 augusti 2009

Furuvik....

tjoho tänkte vi för nu kommer vi, visst visst hela bilen full och sen hade dom stängt när vi väl var framme vid entrén:(
Så vi åkte till leklandet med farmor och farfar för att hitta på något skoj iaf.... och kul hade vi(Melwin, hihi) det kan jag lova!!!!

Tack Farmor och Farfar för en riktigt rolig dag!!!

Sen åkte Mikael å träna och jag och Melwin var åter lite hungriga på kvällskvisten så vi bestämde oss för att kocka ihop lite pannkakor, Kocken Melwin:

Det var roligare än vad det vart vackert men det viktigaste var ju att magen vart glad och att vi hade lite skoj!!!!Resultatet, kanske inte dom finaste;)

Nu är det tack för mig för idag, älsklingen kom precis hem så nu ska jag hålla honom sällskap när han äter resterna av pannkaksberget:)
Kramar till er alla läsare!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Tack för en trevlig dag. Det måste vi göra om !!

Kram Blondinen

I huvudet på Caroline sa...

Haha blondinen, varje gång du skriver det så måste jag ju bara småskratta, Mikael tycker nog jag börjar bli lite dryg!;)