måndag 20 juli 2009

Åter arbetsvecka....

Åter en arbetsvecka.... usch vad det är långt kvar till semester, JAG VILL JU NU!!!:)

I helgen har det varit riktigt fint väder fredag och lördag, det älskar vi badisar, jag och Melwin och en annan som gillar är soldyrkaren och badkrukan Mikael... hihi... fredags var vi ut till mormor min och klippte gräset, fick god mat och badade lite, Melwin lekte med hennes alla leksaker... ojoj vad skoj:
Sen efter maten bar det av ner mot bryggan....
Lite högt vatten i kommunen så bryggan låg under ytan....
Där kunde man plaska;)
Sen badade jag och det tog en stund tills Melwin gjorde bomben ner i vattnet....
På fredagkväll åkte vi ut på en tur med båten över storsjön med kurs mot Strandbadet, himla fint ställe.... Där tillbringade vi lördagen också... MYS
Grillmästaren... Puss på dig mitt hjärta!
Krokodilen....
Lycklig och sprallig.....
Men till slut hungrig... efter all ståhej:-)
Hoppas eran helg oxå varit trevlig, likasom vår!
Kram till er alla!

4 kommentarer:

jennica sa...

myyyys:)

Anonym sa...

Hej!
Fina bilder på söta pojken!!

Kram

Kattis sa...

Hej !!

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag jobbar till kl 16.00 på lördag, vi har inte handlat någe ännu, det blir nog ikväll eller på torsdag kväll.

Kattis

Malin sa...

Hej vännen, vilken fin båt ni har köpt. Jag var på storsjön och åkte båt för ett par veckor sedan, det är väldigt fint där. Hoppas allt är bra, hoppas vi ses på söndag för en lunchning. Kram Malin