måndag 15 juni 2009

Regnets helg!

Denna helg har ju varit så trist som den kan bli med tanke på det regniga vädret.... tur att några saker har livat upp den ändå:)
Nellies 2-års kalas, Grattis världens sötaste Nellie i efterskott!!!!!
Stjärnan på kalaset!! Lyste upp tillvaron för oss alla med massa tok!
Öppnar paket... skulle visa gammel mormor allt!!:)
Ett paket som Nellie fick av oss högg Louise och pappa på en gång... Louise skrev om kärleken;) och pappa ritade om sin kärlek, hästar:D
Nu ska hon visa hur man klipper gräset så pappa och mamma vet....
Kusinerna i väntan på tårtan och Nellie med sin vackra tårta! Mums...
Mamma försöker lära lill stumpan hur man ritar..... :)
Tack för att vi fick dela din dag, Nellie och Grattis än en gång till bästa du:
Sen är det mina inköp som har lyst upp tillvaron i Bro, mestadels så handlade jag åt Melwin.... har tendensen till att bli så när han är hos mamma sin.... för att man saknar honom då!!
En postlåda utanför dörren....
Bokstäver så han ska hitta till sin säng;)
Sist men inte minst... så har ju idén från Malin inspirerat mig i helgens å nu är det textning för hela slanten!

Nu är det punkt för mig idag! Ha en bra dag allihopa... Kram Caroline

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va duktig du är! va kul att jag har inspirerat dig. det skall bli kul och se hur ni har det så man får bli lite avundsjuk. Längtar till på lördag. Kram Malin

Malin sa...

Vad duktig du är! Skall bli roligt å se hur ni bor och bli lite avundsjuk :). Längtar till lördag, vilken tid förresten? Kram