onsdag 24 juni 2009

Onsdag!

Vilket underbart väder, det är så skönt med solen så humöret kan komma tillbaka och slå i taket! Idag har jag varit ledig på förmiddagen och målat så då kan man inte bli annat en glad:)

Det är provkörning idag så nu ska jag jobba eftermiddag och natt... håller tummarna för att provkörningen går bra så jag kommer hem i skaplig tid så morgondagen träder fram för i morgon är det ingen vanlig dag för då är det KATTIS födelsedag! Hipp hipp hurra i förskott, ser framemot kalaset på kvällen:) Mums... du är ju en pingla i köket och i morgon blir det både mat och fika!!!! Caroline=Glad

Kram till er alla!!

1 kommentar:

Oss.... sa...

Kära carro!!
Du jag lovar att jag och Barnen lätt kan ta hand om dina "barn" bara det att Pappan i huset har astma......men han kan vi ju hyra ut på ngt vis! Det ordnar sig alltid!!
Kram kram Anki