måndag 22 juni 2009

Du vackra väder!!

Som äntligen har gjort entré i det förra veckans gråa Sverige..... Till midsommar vart mitt projekt "balkong" klart.... det var jätte skönt att det lös lite sol under tisdagen och onsdagen så jag kunde fatta penseln och måla det sista!






Härligt och skönt vart det, nästan som ett litet extra rum på sommaren:)
Midsommarafton for vi till Backaänget och firade med mina föräldrar och syster med familj, vi åkte till folkärna och dansade lite runt stången.
Två som firar midsommar... Gullisar!

I väntan på dans.....

Jag och Melwin dansade små groderna, han var lite rädd så jag fick bära.... ;)
Mormor och Nellie!

Fika paus.... Sen åkte vill tilbaka till stugan och där tog vi en promenad med hundarna, Melwin ska absolut gå ner till bryggan varje gång:)


Nellie har precis gett Blaze en kaka, bilden vart så rolig så jag fick lov att ta med den, Nellie se jätte glad ut och Blaze arg men så avr det absolut inte, hon bara tuggar....

Vi sov kvar i stugan och på morgonen på midsommar dagen var det lite sol så gissa vem som satt vid poolen hela tiden...vatten djuret!

På kvällen vart det uppslutning i Bro med våra nära och kära!!! Tack alla Ni som var där och höll igång ända in till morgonen:) Det var skoj! Lag två var bäst PÅ ALLT!!!!! Haha




På söndagen var alla lite slitna men Alwin och Melwin höll igång eftersom dom hade kommit i säng i skaplig tid på kvällen!!!






Nu ska jag traska ut i solen!
Kram till er alla!





1 kommentar:

Kattis sa...

Hej !!

Balkongen blev kanon fin.

Kram Kattis