måndag 4 maj 2009

Godmorgon alla läsare

Måndag morgon är här och jag har precis satt mig ner vid skrivbordet mitt och försöker hitta insperation till en HEL ny vecka med arbete! Vet att den finns där för jag tycker mitt jobb är rätt intressant och utvecklande när jag snurrar runt på fabrikens alla golv:)
Nog om jobb och över till något mycket trevligare: LEDIGHET!

Torsdagen smet jag tidgare hem, Mikael var ledig.... lämande över allt med utvecklingsprojekt till mina kära arbetskamrater:)
Lagade och förberedde mat till kvällen då besök väntades från storstaden, Magnus och Katarina... Mikael var nervös en helg vecka innan med lite överdrift för att göra mat eftersom Kattis är en riktig fena på matfronten! Men jag tror maten gick i:)
Spel och allmänt roligt fanns med på schemat, inte för att det är värt att nämna men jag och Mikael förlorade:(

Fredagen var det kalas för Mikael som fyllde 34år, roligt med hela släkten på besök i Bro, Mikael fick en resa till Milano av mig och framförallt med mig:) Vi åker den 15maj!!! ROLIGT!!!
Lördagen hade Mikael seriepremiär, var självklart på plats och fotade lite:)
Blaze tyckte det var mindra kul, Hon låg bakom läktaren och solade, fick dra henne till skuggan! Men det är är väldigt lätt att ha med Blaze, ligger och gassar lös i solen med 300 åskådare runt om!
Toppen tjejen åker till Avesta idag men Melwin kommer hem till oss från mamma sin så något tomrum hinner nog inte märkas första stunden! :)
Idag ska vi på kalas Thea, granntjejen fyller 5år! Grattis THEA!
Kram på er alla vänner och andra läsare!

Inga kommentarer: