torsdag 5 mars 2009

Trötter är på jobbet...

Idag är det en tröttsam dag, det var lite väl sent igår å som sagt synden straffar sig! Men trevligt var det igår...
Det var min Avestadag, snodde runt lite på staden, ja som ni förstår så shoppade jag, blommor, krukor och byxor mm. Bilder kommer när jag gjort färdigt i fönsterna som jag först måste sy gardiner till som jag även köpte igår!

Sen brummade jag till Nellie, underbaraste Nellie.. såååå söt! Min lilla gullunge! Saknar henne!

Två fågelholkar som ser något intresant, en kamera:)



Sötnosen min;)



Syster tyckte inte det var någe kul å knäppa på oss för vi var omöjliga på att få bra på bild tillsammans... Hihi



Men söta är vi för det och roligt hade vi:D Puss på dig underbara N!


Sen mot kvällningen hämtade jag upp:

Camilla och Emma för att åka till

Cassi! hon bjöd på en riktig goood två rätters, det var jätte mysigt med våran lilla tjejmiddag!
Tack för den goda maten och tack alla för en det trevliga sällskapet!!


Ha en trevlig dag allihopa för det ska jag ha!
Hörs!

pssst, i morgon är det fredag, den bästa dagen på hela veckan!!! Love!!

Inga kommentarer: