tisdag 10 mars 2009

Tisdag...

Hej hopp vad kul det är att vara hemma och vara sjuk speciellt när man är magsjuk...:( Usch det är trist, paniken kommer för man inte kan röra sig, finns absolut inget man är sugen på att göra men Mikael har försökt förklara för mig typ 1000ggr denna helg att man får vara sjuk!! Jaja det är väl bara att acceptera:)

Igår var jag för sliten för att ta mig ur soffan men när termometern stod på 14grader och Blaze låg och darrade samt min näsa var som en isbit då förstod jag att det var dax att ta sig till källaren för att sätta fyr på brasan och låta kåken värmas upp en liten bit så efter några timmar stod tempen på 16 sen somnade jag ifrån så elden slocknade:(
Tur att min prins kom hem och eldade upp värmen igen:D

Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dej Carro! Vi saknar dej här på jobbet.

Kram Maria

Anonym sa...

Mm jag vet hur det är...hade den där vändan i helgen, usch fy fan! Men det är bara att vila..Krya på dig! Kram

Anonym sa...

Nämen gumman, så tråkigt!!! Hoppas du blir bättre snart!! Måste ju ha våra frukostmöten som alltid juh!!! Kyss