fredag 13 mars 2009

FREDAG!

Det är väl ett härligt ord, namn på en dag..... det bara flyter ur munnen (iaf dagtidare), gör en lycklig och leendet lockas oftast fram!

Nu är kryssningen med laget bokad så nu är det ut på ålandshav som åter gäller... sen är jag i planeringarna med en överraskningsresa åt min lilla familj! Spännade va?

Även mobilen är oxå beställd... jippy!

Sen är tråkig sak som jag oxå har gjort är att jag har skjutit upp mitt prov till nästa vecka, det är inte bra för nu vart hela kursen framflyttad en vecka.... så nu är den inte klar förrän juni... det är ju aslååångt dit för då är det ju sommar... så jag måste ta mig i kragen och försöka göra proven lite innan utgångsdatumen så kanske jag kan bli klar redan i maj!
Nu MÅSTE jag verkligen jobba!
Ha en underbar helg allihopa!
Ska vara en riktigt bra papparatzzi i helgen så det blir bilder till måndagen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare!!

Härligt m lite ledigt för dig, inte så nära ledighet för mig då.. Pust! Bra val av mobil Carro! :) Ha en toppenhelg nu så kanske vi kan ta en fika eller nåt nästa vecka? Kan de inte bli vår så jag kan komma hem till dig å hälsa på, eller gö er av med jyckarna så kan jag komma nu :) Kram på dig!

I huvudet på Caroline sa...

Tur att jag är en smart blondin och kan räkna ut vem som skriver!
Miss you Milla!


Ps, du menar gör dig av med en jycke och katten, blöjan klara du ju av finfint:)