måndag 16 mars 2009

Drag mig.....

.... vad klart det börjar bli i köket, riktigt skönt och fint oxå!! Vill bara hem hem hem å kolla en sväng till, gick igenom köket typ 1000gånger igår kväll innan jag la mig för att sova!




Fredag. lördag och söndag har passerat med ett brak och saker har det hänt! Men mycket va det i köket kan jag inte ta åt mig för det är min käraste som pysslat mest! Han är bäst! En annan som mig har bara flytigt rutn denna helg, känns det som iaf!
Fredagen så var vi hemma och mina föräldrar kom på besök, Melwin fick sin efterläängtade pizza.... Lördagen tog jag, Melwin och Lillen en lååång promenad, alldeles för lång med tanke på vilket väg val Caroline gjorde, pulsa över åkrar i högsnö:( och en tung bob att dra på;)
Lillen höll på å besöka en rävfälla, jag skrek som en toka å Melwin funderade hur det var fatt egentligen, hans kommentarer är tokhärliga!! Haha

Väl hemma så for vi iväg till Valba, shoppade lite... skor, bänkskiva till hörnet i köket och mera som jag inte minns men pengarna rullade iaf!
Melwins helg och Melwins aktiviteter så vart det senare på EM, då åkte vi till LEKLANDET!!!! SKOJJ!!


På kvällen var det fest för mig inne i gävle hos Sandy, söndagen så var det match och sen lite fika med svärföräldrarna!
Mot kvällningen så hade vi lite mys innan Melwin åkte till sin mamma!
Jobbet kallar! Hörs!
Kanske till helgen som kommer får vi riva ut det gamla köket som står där köksbordet ska stå så vi kan tapetsera!!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

heeej caroline..
va fint i fått i köket nu då...
kommer å hälsar på när jag kommer hem..
hoppas allt är bra med er???här är allt bara finfint i värmen=)
pussokraam

I huvudet på Caroline sa...

Jennica kom hem, jag saknar dig!!!