onsdag 11 mars 2009

Bild dax...

I helgen som har varit har det hänt saker i köket... inte för att jag har varit delaktig eftersom jag mesta dels har spenderat min tid i säng...
Men kaklingen är klar och allt runt om fönstrerna är målat samt panelen som är spikad ovanför bänkskivan, fläktkåpan är på plats så nu åter står lådorna i taket som spotlightsen ska dras in i och sen ska dom målas....


Sen kan pappen rivas bort från bänkskivorna! Jihoooo vad kul!
Då återstår golvet och tapeterna, vad ska vi måla trägolvet i för färg? Någon som har något förslag?
Igår åkte min lilla prinsessa ifrån mig, Johan kom å hämtade henne.... hon ville inte följa med, när han ropade så kom hon och satte sig fot med mig, hur länge kommer vi plåga henne med gemensamvårdnad bara för att vi inte kommer överens vem som ska ha henne? Vem av oss har egentligen rätten att ha henne?? Eller den stora frågan är vart har hon det bäst någonstans??? Det är väl det som är det viktigaste.. för egentligen så är det för hennes skull vi ska komma överens inte för våran men vem av oss kommer kunna svälja stoltheten och låta den andra ta henne även fast det svider i hjärtat!!!???






Men då täcker Lilleman lite av tomrummet som Prinsessan lämnar!




Nu ska jag fortsätta läsa Sheakspeare så att jag kan bygga upp min föreläsning!
på återseende i morgon på jobbet!
Kramar C

Inga kommentarer: