måndag 2 februari 2009

Måndagen är här...

..och helgen nästa och DÅ är det Black and White party för hela Carolines kompisskala!!! Men sååå kul jag hoppas det kommer bli!!!!

Åter till det förflutna, min helg helg har varit underbar rent utsagt, en riktig kampar match som tyvärr inte gav oss några poäng, en kille som städade huset till kalaset när jag var på match, kalas, fika och det bästa PAKET!!!! LOVE!!

Igår på förmiddagen kom mina älskade vänner på fika... gulliga ni det var verkligen skoj!!!

Vi lekte med kameran en sväng:)



Porträtt:

Charmtrollet charmade tjejerna;)



Vackra tjejer på storviks besök:D

Min älsking var oxå hemma... Jag älskar dig min eviga!



På eftermiddagen kom hela tjocksläkten, full hus!
Nu ska jag jobba bara lite bilder på dekorationen som vi satte upp på väggen!



Hugs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får säga GRATTIS i förskott, imorgon är väl stora dagen. Kram kram

Maria

Anonym sa...

ha ha kolla melvin på kortet...han leker fortfarande tittut med mej=)=)
sötnosen!
tack för gott fika Caroline o en trevlig dag med er=)
kraam kram

I huvudet på Caroline sa...

Haha... ja nu ser jag det... men du din elaking du bryr dig inte om han, stackarn:) HAHA

Anonym sa...

neej jag fick ju lov o posa för dej så de var ju ditt fel..ha ha ha