onsdag 21 januari 2009

Idag är en stor dag...

Väldigt snart ska jag bege mig in till stora staden Avesta för att göra mitt slutprov för hela kursen, MUNTLIGT! Åhh snacka om att mina nerver är spända nu, fiolsträngar allihopa!

Igår så hade jag tänkt mig läst på Americas och Englands historia men ja efter middagen flöt på utan några direkta pluggstunder :) Mycket roligare saker!



Satt upp Melwins bokstäver som jag målat under helgen, fint va? Han kommer bli glad när han kommer från sin mamma, hoppas jag iaf! =)



Ett litet annat projekt som jag har hemma... måla om tvbänken.... inge roligt men det kommer bli bra...!

När allt hade lugnt mer sig så försökte jag få lite ordning på skrivbordet så jag kunde öppna böcker, på vårat skrivbord är det alltid fullt med papper, det är från dagis, skolan, jobbet och från innebandyn och handbollen! Så igår vart jag lite smått irriterad över att alltdi få leta och leta... pling sa det och jag fick en ide, lite stårtråd och några klädnypor kan faktiskt lösa under! Hihi nu är papperna under kontroll! JippY!


Måste jobba lite innan provet, egentligen så känns det som om jag skulle behöva kompa ut lite tidigare för att sätta mig ner och plugga lite men tiden finns inte just nu!:(

Hoppas alla ni läsare kommer få en bra och rolig dag!
Stora bloggkramar C




1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med provet!! Nu går vi och fikar :)